Number of items at this level: 19.
G
Grigoryan, Gohar and Hunanyan, Ani (2018) Culture shock and international students’Adaptation process. Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 3. pp. 40-47.
Б
Бадикян, Айказ (2006) Развитие лингвистической компетенции студентов при обучении русскому языку как иностранному(на материале глагольных словосочетаний). Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 3. pp. 236-240.
Г
Галстян, Наталья (2008) Формирование лингвокультурологической компетенции студентов военных учебных заведений в процессе обучения русскому языку. Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 1. pp. 204-207.
Григорян, Виолетта (2006) Обучение студентов реферированию в аспекте профессиональной направленности уроков русского языка в вузе. Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 1. pp. 245-250.
И
Икиликян, Арина (2010) Профессиональная направленность изучения фразеологических единиц на уроках русского языка на филологических факультетах. Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 1. pp. 235-238.
О
Оганесян, Сурен (2012) Применение аргументации для обоснования реформирования высшей школы. Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 1. pp. 222-230.
С
Саркисян, Инна (2006) Вопрос лингвистической компетенции преподавателя русского языка в вузе в свете новой методики профессионализации обучения на филологических факультетах. Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 2. pp. 236-240.
Саркисян, Инна (2008) Термины и способы их семантизации на занятиях по русскому языку в вузе. Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 3. pp. 248-252.
Саркисян, Инна (2009) Необходимость обеспечения на современном этапе стабильного мотивационного уровня уроков русского языка в вузе. Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 1. pp. 240-244.
Саркисян, Инна (2009) Обучение сценарному речевому взаимодействию в системе сопоставительно-коммуникативного метода преподавания русского языка в вузе. Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 4. pp. 251-256.
Саркисян, Инна (2011) Использование образовательных резервов интернета в системе обучения русскому языку с профессиональной направленностью на филологических факультетах. Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 2. pp. 250-255.
Խ
Խաչատրյան, Նոննա (2017) Մասնագիտական կրթության սոցիալական ուղղվածության հիմնախնդիրները. Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 2. pp. 154-167.
Կ
Կարապետյան , Կարո (2001) Օտար լեզուների ուսուցման գործընթացի մասնագիտացման և ինտենսիֆիկացման անհրաժեշտությունը Հայաստանի բուհերում. Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 5. pp. 186-192.
Հ
Հակոբյան, Լիլիթ (2016) Կարիերայի ուղղորդման ռեսուրսները ՀՀ բարձրագույն կրթության համակարգում. Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 3. pp. 139-147.
Մ
Մակարյան, Գայանե (2004) Համագործակցային ուսումնասիրությունը որպես քննադատական մտածողության զարգացման նախապայման բուհում. Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 3. pp. 221-223.
Մակարյան, Գայանե (2005) Քննադատական ընթերցանության ուսուցումը բուհում. Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 1. pp. 225-229.
Ն
Նուրիջանյան, Օլյա (2018) «Երաժշտության պատմություն» դասընթացի մեթոդական երկու մոտեցում. Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 4. pp. 254-263.
Շ
Շահվերդյան, Անուշ (2009) Բարձրագույն կրթության (առաջարկի) և աշխատաշուկայի (պահանջարկի) անհամապատասխանությունը. Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 3. pp. 249-254.
Ս
Սարգսյան, Անահիտ (2004) Անգլերենի՝ որպես երկրորդ օտար լեզվի, ուսուցման առանձնահատկությունները Հայաստանի Հանրապետության բուհերի մասնագիտական ֆակուլտետներում. Կանթեղ. Գիտական հոդվածների ժողովածու, № 1. pp. 204-207.
This list was generated on Tue Mar 9 02:00:19 2021 AMT.